چرا کسب‌وکارها از بازاریابی ویدئویی استفاده می‌کنند!؟

ویدئو باعث افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری و افزایش فروش می‌شود

کلیپ‌ها می‌توانند مسبب درآمد جدی باشند. افزودن یک کلیپ توضیح محصول و یا خدمات در صفحه فرود شما می‌تواند باعث افزایش 80 درصدی نرخ تبدیل شود.

مطالعات نشان می‌دهد که 74 درصد از کاربرانی که یک ویدیوی توضیحی در مورد یک محصول یا خدمات را تماشا کردند، متعاقباً آن را خریداری کردند. بنابراین بهتر است همینالان شروع به ساخت کلیپ‌های هیجانانگیز  کسب‌وکار خود کنید!

اثربخشی ویدیو دور از انتظار نیست. به‌هرحال، بینایی غالبترین حس ماست. بیشتر اطلاعاتی که به مغز ما منتقل میشود بصری است. بنابراین اگر تصاویر از قبل میتوانند به میزان زیادی تعامل را افزایش دهند ، تصور کنید که تصاویر متحرک چهکاری میتوانند برای کسبوکار شما انجام دهند.

 

ویدیو کلید موفقیت کسب‌و‌کارها

 83 درصد از کسب‌وکارها میگویند که ویدیو بازگشت سرمایه خوبی را ارائه میدهد. اگرچه تولید ویدیو هنوز آسانترین و ارزان‌ترین کار نیست، اما اثربخشی زیادی دارد.

 

ویدئو باعث ایجاد اعتماد می‌شود.

اعتماد اساس فروش است. اما ایجاد اعتماد باید به‌تنهایی یک هدف باشد. کل مفهوم بازاریابی محتوا مبتنی بر ایجاد اعتماد و روابط بلندمدت است.

ویدیوهای تبلیغاتی می‌توانند اعتماد را تقویت کنند. برخی از مصرفکنندگان هنوز در مورد خرید محصولات و خدمات از طریق اینترنت تردید دارند زیرا از تقلبی بودن محصولات و خدمات میترسند. اما ویدئوهای بازاریابی مؤثر محصولات شمارا بهصورت مکالمه ارائه میکنند. این حس رویکرد فردی، عامل اظهار 57٪ از مصرفکنندگان است که میگویند ویدیوها به مخاطبین آنلاین اطمینان بیشتری برای خرید آنلاین میدهد.

 

ویدئو برای کاربران موبایلی جذاب است.

90٪ از مصرف‌کنندگان ویدیوها را در تلفن همراه خود تماشا میکنند. یوتیوب گزارش میدهد که مصرف ویدیوی تلفن همراه هرسال 100٪ افزایش مییابد . ازآنجاییکه مردمدوست دارند در حال حرکت ویدیوها را تماشا کنند و تعداد کاربران گوشیهای هوشمند در حال افزایش است، مخاطبان ویدیوی شما بیشتر و بیشتر میشوند.

همین امر دلیل محکمی برای استفاده از ویدئوها در سایت و شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارهاست.هرکجا گروه مشتریان حضورداشته باشند حضور کسب‌وکارها هم الزامی است.

 

ویدئوها و موشن‌گرافیک‌ها حتی تنبل‌ترین خریداران را درگیر می‌کند.

زندگی امروزی آن‌قدر شلوغ است که وقت کافی برای خواندن توضیحات طولانی محصول یا کاوش عمیق در خدمات داشته باشیم. مشتری مدرن میخواهد محصول را در عمل ببیند و از خدمات با توضیح متخصصان مطلع شوند . ترجیح ویدیو یکی از مهمترین عوامل محرک استفاده از ویدیو در بازاریابی محتوای شماست.

بازاریابی ویدیویی می‌تواند مخاطبان هدف گستردهای را جذب کند و در سطوح مختلفی کار میکند. حتی تنبلترینها. مطمئن شوید که نهتنها چشمها، بلکه گوشهای مشتری بالقوه را نیز هدف قرار دادهاید. مزیت رقابتی شما دو برابر می‌شود!

چطور ویدئوها باعث فروش بهتر می‌شوند!؟

98 درصد از کاربران می‌گویند که یک ویدیوی توضیحی را تماشا کردهاند تا درباره یک محصول یا خدمات بیشتر بدانند. به همین دلیل است که 45 درصد از مشاغلی که از بازاریابی ویدیویی استفاده میکنند، گفتهاند که یک ویدیوی توضیحی در صفحه اصلی خوددارند. از بین آن مشاغل، 83٪ گفتند که ویدیوی توضیحدهنده صفحه اصلی آن‌ها مؤثر بوده است.

این اثرگذاری به حدی عمیق و کارساز است که می‌تواند موجب موفقیت یا عدم موفقیت کسب‌وکارها باشد.

 

ویدئوها پشتیبان فروش هستند.

بسیاری از خریداران بالقوه نمی‌خواهند با فروشندگان صحبت کنند. اینجاست که ویدیو میتواند در مراحل بعدی بر فروش تأثیر بگذارد - اگر هدف افزایش نرخ فروش باشد، ویدیوهای توضیحی، تبلیغات ویدیویی و غیره بخش مهمی از تلاشهای بازاریابی شما خواهند بود.

 

کسب‌وکار شما با تولید ویدئو باعث جذب مخاطب، تبدیل مخاطب به مشتری و حفظ مشتری می‌شود.

در اولین فرصت ویدئو کسب‌وکار خود را بسازید.

 

 ویدئوهای تولیدشده توسط تیم پلانت

 

مطالب دیگر:تأثیر ویدئو بر بيشتر ديده شدن كسب‌وكارها

 

 

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش