تاثیر ویدئو و کیلیپ بر بیشتر دیده‌شدن کسب‌وکارها

ویدئوها علاوه بر اینکه ابزار جذابی برای معرفی سازمان، محصولات و یا خدمات شما هستند عامل بهبود و رشد سایت و شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار شما نیز هستند و بدین طریق موجب بیشتر دیده شدن شما می‌شوند. در ادامه به شرح و بررسی چگونگی اثربخشی ویدئوها برافزایش مخاطب و مشتری می‌پردازیم. همراه ما باشید.

 

تأثیر فوق‌العاده ویدیوها بر SEO  (بهینهسازی موتور جست‌وجو)

ویدیوها به شما این امکان را می‌دهند که زمان صرف شده توسط بازدیدکنندگان در سایت خود را افزایش دهید. بنابراین، حضور طولانیتر مخاطب در وبسایت شما باعث ایجاد اعتماد و تعامل بیشتر میشود و به موتورهای جستجو سیگنال میدهد که سایت شما محتوای خوبی دارد.

 

پژوهش‌ها آمار فوقالعادهای به ما میدهند:

 اگر ویدیویی در وبسایت خود داشته باشید، ۵۳ برابر بیشتر احتمال دارد که در صفحات نخست ظاهر شوید. ازآنجاییکه گوگل اکنون مالک یوتیوب است، میزان تأثیرگذاری ویدیوها بر رتبه موتور جستجوی شما افزایش قابلتوجهی داشته است.

حتماً ویدیوهای خود را در یوتیوب برای سئو بهینه کنید. عناوین و توضیحات جالب بنویسید. یک پیوند به وب‌سایت، محصولات و خدمات خود اضافه کنید. به مشتریان بالقوه راهی برای برداشتن گام بعدی بدهید تا  ارتباط بیشتری با شما داشته باشند.

 

تأثیر فوق‌العاده ویدیوها بر رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی بهطور مداوم در حال تغییر روش ارتباط و دریافت اطلاعات ما هستند. موفقترین بازاریابان محتوا بهطور مداوم محتوا را از طریق چندین کانال رسانه اجتماعی ارائه میکنند. جای تعجب نیست که با تمام محتوایی که در این کانالها ارسال میشود، احتمال اشتراکگذاری محتوای بصری بیش از 40 برابر بیشتر از محتوای تمام متنی است. ویدئو نیز از این قاعده مستثنا نیست. ویدیوها در حال تبدیل‌شدن به بخش مهمی از توپخانه تبلیغاتی هستند.

 65٪ از سازمانهای بزرگ ویدیوها را جذابترین محصول ارتباطی برای مخاطبان خود میدانند.

 

با توجه به اینکه ویدیوهای آنلاین تا سال 2022 بیش از 82٪ از کل ترافیک اینترنت مصرف‌کننده را تشکیل میدهند. آیا از محصولات ویدئویی برای معرفی سازمان و کسبوکار خود به حد کافی بهره می‌برید !؟

 

با استفاده از ویدئوها پیام شخصی‌سازی‌شده خود را برای مخاطبان ارسال کنید.

ارسال یک ویدیو در رسانه‌های اجتماعی بیشباهت به یک مکالمه نیست، شما فقط میتوانید در یکزمان خاص درباره یک موضوع خاص بحث کنید به این معنی که با توجه به شرایط اجتماعی، اقتصادی، مناسبتی و... و البته شرایط سازمان خود یک پیام شخصیسازیشده را برای مخاطب خود ارسال می‌کنید. در غیر این صورت مخاطب شما بهسرعت علاقه و توجه خود را از پیام شما از دست خواهد داد. با در نظر گرفتن فراخوان برای اقدام به خرید یا کنش، ویدیوی شما باید داستانی را بیان کند که موردتوجه بینندگان باشد. اگر چیزی به ویدیو اضافه میکنید که مستقیماً به دعوت برای اقدام به خرید یا کنشی کمک نمی‌کند، ویدئو شما خروجی مطلوبی برای کسب‌وکار شما نخواهد داشت.

 

از موضوعات ترند و  پرطرفدار نهایت استفاده را ببرید.

ارائه محتوای مرتبط به مخاطبان ضروری است. ویدیو به برند شما صدایی می‌بخشد و به شما امکان میدهد بهسرعت از داستانهای خبری، رفتار مصرفکننده و هر نوع محتوای مرتبطی که ویروسی می‌شود استفاده کنید.

 برخی از باهوش‌ترین برندها از این تکنیکها بیدرنگ برای تبدیلشدن به بخشی از مکالمه اجتماعی استفاده میکنند. بسیاری از هشتگهای محبوب نیز بهصورت هفتگی تکرار میشوند و در طیف وسیعی از جمعیتشناسی مصرفکننده قرار میگیرند. بهعنوان یک برند، اگر می‌خواهید محتوای ویدئویی را ایجاد کنید که گردش خوبی ایجاد کند بهتر است از موضوعات ترند غافل نشوید.

 

ویدئوهای محصولات ارزشمند و مؤثری برای پر رنگ شدن حضور کسب‌وکار شما در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی هستند. ویدئوها را جدی بگیرید.

 

نمونه ویدئوهای تولیدشده توسط تیم پلانت

 

 

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش