پیشینه تبلیغات

از دیرباز هدایت یک تجارت موفق و در حال رشد همیشه یک چالش بوده است. مسیریابی در زمان‌های پیچیده  چالش برانگیز است ، بنابراین برای جذب مشتریان به هر کمکی که بتوان دریافت کرد نیاز است. سرمایه گذاری در بازاریابی همیشه یک روش ایمن برای تأمین درآمد و رشد بوده است ، اما با کوچک‌تر شدن بودجه ها و افزایش رقابت ، واقعاً دشوار است که چشم خود را به تمام قسمت های متحرک که در موفقیت شرکت شما تأثیرگذار است  باز  نگه دارید.

خوشبختانه ، اینجا مکانی است که فناوری می تواند به شما کمک کند. با بهره گیری از مزایای راه حل های پیشرفته فناوری ، با هدایت هوش مصنوعی ، صاحبان مشاغل و بازاریابان می توانند آینده را ببینند و تصمیمات آگاهانه و مبتنی بر داده را اتخاذ کنند. اما ، با انبوهی از داده های موجود از سیستم عامل های متعدد ، آنها گاهی ممکن است در کهکشانی از داده‌ها گم شوند.  اینجا جایی است که تجزیه و تحلیل افزوده به کمک شما می آید.

استفاده از چنین تکنیک های پیشرفته ارزیابی داده برای تجزیه و تحلیل داده های گذشته و ایجاد پیش بینی ها ، توصیه ها و هشدارها ، یک مزیت عمده رقابتی در بازار سریع امروز است. شرکت ها و بازاریاب هایی که از سیستم عامل های پیشرفته تجزیه و تحلیل داده که شامل ویژگی های تجزیه و تحلیل پیشرفته هستند استفاده می کنند می توانند سریعتر عمل کنند ، سرمایه گذاری عاقلانه تری داشته باشند و جلوتر از رقبای خود حرکت کنند. محدوده کاربردی برای تجزیه و تحلیل افزودهشده گسترده است ، بنابراین ما تصمیم گرفته ایم بر روی صنعت بازاریابی  تمرکز کنیم. این سند شما را با تجزیه و تحلیل افزوده آشنا می کند و مجموعه ای از مثالهای عملی را به شما نشان می‌دهد که چگونه این تکنیک های پیشرفته می توانند عملکرد روزانه بازاریابان را بهبود ببخشند. بهینه سازی کمپین ها ، کاهش هزینه ها ، جلوگیری از خطا ، پیش بینی نیازهای بازار و ...  .اینها تنها برخی از مزیت هایی است که تجزیه و تحلیل  افزوده می تواند برای بازاریابان فعال در شرکتها از هر نوع و اندازه ای به همراه داشته باشد.

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش