رویداد ملی ره نشان

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما امروز- چهارشنبه میزبان آئین اختتامییه دومین مسابقه مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با عنوان«ره نشان» با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان است.

ره نشان یکی از مسابقات مسئله محور طرح شهید بابابی ذیل بنیاد ملی نخبگان است که در راستای ترغیب دانشجویان برای رفع نیازهای صنعتی و دانش بنیان کشور در ۵ حوزه آب و محیط زیست، انرژی، حمل و نقل، زیست فناوری و هوشمند سازی برگزار می‌شود.

 

این مسابقه با همکاری شرکت‌های فناور و صنعتی با تعریف پروژه و راهبری تیم‌ها، زمینه جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان مستعد را تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور فراهم کرده است.

شرکت کنندگان در مسابقات ره نشان این فرصت را پیدا می‌کنند تا در بستر انجام پروژه‌های واقعی و مورد نیاز کشورمان، توانمندی‌های خود را محک زده و از بسترهای توانمندسازی ره‌نشان استفاده کنند.  

پس از آن در صورت عضویت در تیم‌های برگزیده، افراد و گروه‌ها مسیر تخصصی خود را بصورت برپایی یک شرکت نوپا و یا جذب در مجموعه‌های فناور و صنعتی شروع خواهند کرد.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش